niedziela, 9 czerwca 2013

Ja i szkoła


*** 

Ja i szkoła - to serca dwa,
Ja i szkoła - to noc, gdy trwa,
Ja i szkoła - to wspólne lata,
Ja i szkoła - to los, co nas splata,
Ja i szkoła - to coś pięknego,
Ja i szkoła - nie psujmy tego,
Ja i szkoła - to wspólne plany,
Ja i szkoła - razem się nie damy,
Ja i szkoła - to perły wyobraźni,
Ja i szkoła - to świat przyjaźni.
Szkoła - to co najmniej cztery pokolenia,
Szkoła - sto dziesięć lat do niej chodzenia!

                         Agnieszka Kuban, klasa 6b

***

Szkoło, którą tak bardzo lubimy
I codziennie się w niej uczymy,
Przyjmij nasze serdeczne życzenia
Z okazji twego 110-letniego istnienia.

Stoisz już długo , jak wierzby ogromne ,
Wiele przeżyłaś, nawet wojnę.
Niemców z przymusu u siebie gościłaś,
Zostałaś taka, jaką dawniej byłaś.

Remontowano Cię wiele razy,
Nie widać na Tobie żadnej skazy.
Ozdobą i chlubą zawsze nam byłaś,
Kolejne pokolenia wspaniale wykształciłaś.

Dzisiaj my w twych murach przebywamy ,
Zawsze Ciebie w sercach mamy.
Lubimy uczyć się w szkole,
Co posiada zasady swoje.

Bartosz Nowicki, 5a


Życzenia


Z okazji pięknego Jubileuszu 110. rocznicy powstania 
 Szkoły Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej w Częstochowie, 
 składam serdeczne życzenia Uczniom, Dyrekcji 
 i wszystkim naszym Nauczycielom i Wychowawcom. 
 Życzę pogody ducha, optymizmu w wypełnianiu obowiązków edukacyjnych 
 i wielu sił twórczych do dalszej pracy 
 dla podtrzymania tradycji kształcenia kolejnych pokoleń.   

Jakub Cierpiał, klasa 5a


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz